HET VERTROUWEN OM OVERAL NAARTOE TE GAAN

Waar de reis u ook brengt, het leven met elektrische kracht is grenzeloos.

ELECTRIC HYBRID RANGE CALCULATOR

Varieer de instellingen in de onderstaande actieradius-calculator en bekijk hoeveel de electric hybrid-actieradius bedraagt onder werkelijke rijomstandigheden.

New Range Rover climbing on mountain road Parked New Range Rover charging at the phev station point Range Rover Evoque Parked Range Rover velar charging at the phev station point

Gecertificeerde elektrische WLTP-actieradius tot 121 km voor vergelijkingsdoeleinden.

Gecertificeerde elektrische WLTP-actieradius tot 120 km voor vergelijkingsdoeleinden.

Gecertificeerde elektrische WLTP-actieradius tot 122 km voor vergelijkingsdoeleinden.

Gecertificeerde elektrische WLTP-actieradius tot 120 km voor vergelijkingsdoeleinden.

Gecertificeerde elektrische WLTP-actieradius tot 62 km voor vergelijkingsdoeleinden.

Gecertificeerde elektrische WLTP-actieradius tot 63 km voor vergelijkingsdoeleinden.

Gemiddelde elektrische actieradius op één volledige acculading onder werkelijke rijomstandigheden†

Gemiddelde elektrische actieradius op één volledige acculading onder werkelijke rijomstandigheden†

Gemiddelde elektrische actieradius op één volledige acculading onder werkelijke rijomstandigheden†

Gemiddelde elektrische actieradius op één volledige acculading onder werkelijke rijomstandigheden†

Gemiddelde elektrische actieradius op één volledige acculading onder werkelijke rijomstandigheden†.

Gemiddelde elektrische actieradius op één volledige acculading onder werkelijke rijomstandigheden†.

New Range Rover climbing on mountain road Parked New Range Rover charging at the phev station point Range Rover Evoque Parked Range Rover velar charging at the phev station point
INZITTENDEN:
1 PERSOON
5 PERSONEN
RIJPROFIEL:
VELGMAAT:

Velgmaten verschillen per model.

BUITENTEMPERATUUR:
CLIMATE CONTROL:
VOORVERWARMING/-KOELING:
INZITTENDEN:
1 PERSOON
5 PERSONEN
RIJPROFIEL:
VELGMAAT:

Velgmaten verschillen per model.

BUITENTEMPERATUUR:
CLIMATE CONTROL:
VOORVERWARMING/-KOELING:
INZITTENDEN:
1 PERSOON
5 PERSONEN
RIJPROFIEL:
VELGMAAT:

Velgmaten verschillen per model.

BUITENTEMPERATUUR:
CLIMATE CONTROL:
VOORVERWARMING/-KOELING:
INZITTENDEN:
1 PERSOON
5 PERSONEN
RIJPROFIEL:
VELGMAAT:

Velgmaten verschillen per model.

BUITENTEMPERATUUR:
CLIMATE CONTROL:
VOORVERWARMING/-KOELING:
INZITTENDEN:
1 PERSOON
5 PERSONEN
RIJPROFIEL:
VELGMAAT:

Velgmaten verschillen per model.

BUITENTEMPERATUUR:
CLIMATE CONTROL:
VOORVERWARMING/-KOELING:
INZITTENDEN:
1 PERSOON
5 PERSONEN
RIJPROFIEL:
VELGMAAT:

Velgmaten verschillen per model.

BUITENTEMPERATUUR:
CLIMATE CONTROL:
VOORVERWARMING/-KOELING:
RIJPROFIEL:

Stad
U rijdt hoofdzakelijk in en rond de bebouwde kom van steden of dorpen.

Snelweg
U rijdt hoofdzakelijk op snelwegen.

Gecombineerd
U rijdt zowel in en rond de bebouwde kom van steden en dorpen als op snelwegen.

VELGMAAT:

Grotere velgen en offroad-banden vergroten de rolweerstand, het gewicht en de luchtweerstand, waardoor de elektrische actieradius afneemt.

CLIMATE CONTROL

Climate control heeft betrekking op airconditioning voor verwarming of koeling van het interieur. Andere factoren die de actieradius kunnen beïnvloeden zijn verwarming van voorruit, stoelen en stuurwiel.

VOORVERWARMING/-KOELING

Met voorverwarmen/-koelen kunt u het interieur en de accu verwarmen of koelen terwijl uw Land Rover is aangesloten op het elektriciteitsnet. Zo wordt energie van het net gebruikt en blijft de energie in de accu behouden om de actieradius te maximaliseren.

HOE KAN IK MIJN EV-ACTIERADIUS MAXIMALISEREN?

De EV-actieradius wordt doorgaans beïnvloed door de werkelijke rijomstandigheden. Als u thuis kunt opladen zou de actieradius zelden een probleem hoeven te zijn voor lokale ritten. Er zijn echter wel enkele eenvoudige manieren waarop u uw EV-actieradius elke dag kunt maximaliseren.

Land Rover Battery Illustration

VOORVERWARMING/-KOELING

Met voorverwarmen/-koelen kunt u het interieur en de accu verwarmen of koelen terwijl uw Land Rover is aangesloten op het elektriciteitsnet. Zo wordt energie van het net gebruikt en blijft de energie in de accu behouden om de actieradius te maximaliseren.

Land Rover Illustration

RIJSNELHEID

Rijden met een gelijkmatig tempo – in plaats van vaak hard optrekken en remmen – zal helpen uw elektrische actieradius te vergroten.

Land Rover ECO Illustration

ECO-MODUS

De Eco-modus is een eenvoudige manier om uw actieradius tijdens uw rit te optimaliseren. Hiermee worden enkele instellingen aangepast, waaronder de temperatuur en de luchtrecirculatie in het interieur, om energie te besparen en de actieradius te maximaliseren.

Land Rover Illustration

REGENERATIEF REMMEN

Zodra u uw voet van het gaspedaal haalt, remt het slimme regeneratieve remsysteem de auto af, waarbij de teruggewonnen energie wordt gebruikt om de accu op te laden. Als u het rempedaal intrapt, wordt de teruggewonnen energie nog groter.

BLIJF ONTDEKKEN

Range Rover close up of EV text on wheel

ELEKTRISCHE EN ELECTRIC HYBRID AUTO'S

Bekijk onze elektrische en electric hybrid modellen die onze visie op Range Rover capaciteiten en Modern Luxury vertegenwoordigen.

ACCUTECHNOLOGIE VAN ELEKTRISCHE EN ELECTRIC HYBRID AUTO'S

Krijg inzicht in de duurzame technologie die onze auto's van energie voorziet en welke rol deze speelt voor onze duurzame strategie.

OPLADEN VAN EV'S

Van laadtijden tot kostenbesparingen: leer alles wat u moet weten over het thuis of op uw bestemming opladen van uw auto.

*Berekend met InControl-gegevens van 30 wereldwijde markten voor Range Rover-auto's in 2023. Op basis van een volledig opgeladen accu bij vertrek.

 

De hier vermelde waarden zijn het resultaat van officiële fabrieksmetingen conform de EU-wetgeving, met een volledig opgeladen accu. Uitsluitend voor vergelijkingsdoeleinden. Waarden onder 'real-world'-omstandigheden kunnen verschillen. CO2-emissie-, brandstof-/energieverbruikscijfers en actieradius kunnen variëren naargelang factoren als rijstijl, omgevingsomstandigheden, belading, gemonteerde velgen, banden, accessoires, de daadwerkelijke route en de staat van de accu. De actieradius is bepaald met een productiemodel over een standaardroute.

 

De actieradius is bepaald met een productiemodel over een standaardroute. De behaalde actieradius hangt af van de staat van de auto en de accu, van de daadwerkelijke route en van omgeving, weersomstandigheden en rijstijl.